About Software ondersteuning

Als uw Visma Expert Center doet About Software er alles aan de ondersteuning te leveren die u nodig heeft. Wij zijn er dan ook trots op de steun voor meer dan 900 klanten te zijn die op een betrouwbare service kunnen rekenen. Door onze ruime ervaring en ons gespecialiseerd personeel kunnen we effectief aan uw behoeften voldoen.

Wij willen de diensten aanbieden waaraan u als klant behoefte heeft. Daarom investeert About Software constant in nieuwe technologieën en opleidingen van onze medewerkers om de kwaliteit van de ondersteuning naar onze klanten te waarborgen. 

Uiteraard willen wij u graag voorzien van een hoogwaardige en persoonlijke dienstverlening door middel van adviezen een snel en accuraat antwoord op uw  supportvragen, inrichtingsvragen en andere vormen van dienstverlening. Om dit te kunnen doen zijn wij genoodzaakt de volgende spelregels te hanteren: 

AccountView consultancy 

  1. Voor standaardconsultancy werkzaamheden bij ons op kantoor of bij u op locatie, zijnde geen telefonische support, is het tarief € 135,00 per uur.
  2. Voor overuren geldt een overuurtarief van 150%. Overuren gaan in na 17:00 uur op werkdagen en gelden altijd in het weekend.
  3. Consultancy afspraken die binnen 5 werkdagen voor aanvang van de werkzaamheden worden geannuleerd, worden voor 50% in rekening gebracht

AccountView ondersteuning op afstand

Het is vaak het handigst als we op afstand met u mee kunnen kijken naar het probleem dat zich voordoet. Neem hievoor contact op met een van onze medewerkers. Ondersteuning op afstand valt niet onder de standaardconsultancy werkzaamheden en word berekend op basis van nacalculatie a € 33,75 per kwartier.

AccountView Support door Visma

Wat veel van onze klanten niet weten is dat het onderhoudscontract voor uw AccountView software een overeenkomst met het bedrijf Visma Software is en niet met About Software. Wanneer u onderhoud betaalt is dit bedrag 100% bestemd voor Visma Software. Bij Visma AccountView heeft u dan ook recht op gratis support.

Visma.net Support

Voor storingen zie www.status.visma.com

Visma.net klanten met een actief servicecontract van About Software krijgen support volgens de in het contract opgenomen voorwaarden. 

 


Tips van About

Het is iedereen binnen uw gemeente vast wel duidelijk wat er mis is met het werken met verouderde maatwerksystemen. Toch leeft…
Hoe kom je als financial controller van een snelgroeiend internationaal bedrijf soepel en zonder teveel stress door de…

Nieuws van Visma

15 sep. 2020
Met deze strategische overname blijft de Visma group gestaag groeien in de Nederlandse accountancy- en ERP-markt Bron
15 sep. 2020
Visma neemt all-in-one boekhoudplatform Yuki over Bron
4 sep. 2020
Op dinsdag 8 september om 10.00 uur zullen wij samen met Visionplanner een gratis webinar geven over de integratie tussen de twee systemen. Bron