Visma Severa
Alles-in-één-cloudoplossing voor projectorganisaties
Projectorganisaties kunnen nu sneller, betrouwbaarder en winstgevender werken
Visma Severa is speciaal ontwikkeld voor organisaties die projectmatig werken. Sleutelwoorden zijn overzicht, betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid zodat verkopers, projectmanagers, specialisten en de administratief verantwoordelijke zich volledig kunnen focussen op het succesvol realiseren van projecten.
Crm en sales management
De krachtige crm-oplossing van Visma Severa ondersteunt je verkooporganisatie bij het halen van gestelde doelen en maakt jouw verkoopinspanningen efficiënter en effectiever. De verkoopprognoses stellen je in staat de juiste prioriteiten te stellen en slagvaardig te werk te gaan.
Online projectmanagement
Visma Severa ondersteunt projectmanagers en resourcemanagers bij het inrichten van projecten, plannen van taken, toewijzen van werk en het bijhouden van winstmarges en declarabiliteit. Met heldere overzichten, automatisch gegenereerde e-mails en effectieve signalering heeft de projectmanager in één oogopslag inzicht in de status van projecten en de bezettingsgraad van de resources.
Resourceplanning 
Het plannen van projecten is met Visma Severa kinderspel. Fasering, deadlines, urenbegrotingen en individuele activiteiten zijn in enkele kliks toegevoegd. Zo krijg je al een heel goed beeld van de bezetting en heb je projecten goed onder controle. Voor grotere organisaties (vanaf 50 medewerkers) is het prettig om er een extra dimensie aan toe te voegen. Voor de planners en resourcemanagers die een stap verder willen gaan, biedt Visma Severa geavanceerde resourceplanning.
Urenregistratie en onkostenregistratie
Doordat Visma Severa alle drempels heeft weggenomen, wordt het invoeren van afgewerkte taken, gewerkte uren, reiskosten en andere onkosten een gemakkelijke handeling die weinig tijd of moeite kost. Ook buiten het kantoor. Daarmee ben je verzekerd van actuele overzichten en realtime prognoses van planning, kosten en omzet.
Efficiënt en secuur factureringsproces 
Bespaar tot 80 % tijd op je factureringsproces met Visma Severa. Facturatiegegevens worden automatisch samengesteld op basis van klant- en projectgegevens. Op het moment dat een (deel van een) project te factureren is, worden deze gegevens voor je klaargezet. Je hoeft niets handmatig bij elkaar te zoeken. Na controle maak je met één druk op de knop facturen aan. Dit scheelt veel tijd en je mist geen omzet meer.
Grip op alle bedrijfsprocessen met heldere rapportages 
Betrouwbare rapportages op basis van actuele gegevens geven je grip op je bedrijfsprocessen. Met de geïntegreerde rapportgenerator van Visma Severa krijg je moeiteloos inzicht in de resultaten van je bedrijfsactiviteiten. Met de rapportages maak je effectief analyses, zodat je in staat bent de juiste acties te ondernemen.
Veilig in de cloud
Visma Severa is geheel via de cloud beschikbaar, hierdoor ben je verlost van problematiek rondom hosting, updates en back-ups.
Meer informatie »
Gemakkelijk van start
De wijze waarop Visma Severa wordt ingericht, zorgt ervoor dat je uitstekend van start kunt.
Meer informatie »